loading...
TO GLORY OF IRAN
سعید سنگچولی بازدید : 160 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (7)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 روز قیامت برپا شده است ! زامبی ها در حال حرکت به سمت شهر شما هستند . به اسلحه های خود نگاهی انداخته و سعی کنید تا آن ها را تقویت کنید . داستان بازی War hero Free  به این صورت است که به منظور ایجاد یک امپراطروی بسیار بزرگ ، هیلتر تمام سربازان خود را به شکل زامبی در می آورد . شما باید در این بازی با سربازان هیتلر مبارزه کرده  واز کشور خود محافظت کنید . لازم به ذکر است که وجود سلاح های متعدد ، تجربه جدید از کشتن هیولا ها و گرافیک بسیار خوب از قابلیت های اصلی این بازی به شمار می روند .

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

سعید سنگچولی بازدید : 273 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

پس از ماه ها انتظار سرانجام آخرین نسخه از محبوب ترین بازی سبک ریسینگ اندروید یعنی Asphalt 8: Airborne ارایه گردید . اکنون این بازی را دانلود کده و حس رانندگی با سرعت بالا در محیطی پویا که با بهره گیری از یک موتور فیزیکی جدید ساخته شده است را تجربه کنید .

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

سعید سنگچولی بازدید : 263 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در بازی اعتیادآور و سرگرم کننده Busy Beaver شما باید بلوک های هم رنگ را از بین ببرید . وظیفه شما این است تا قطعه های هم رنگ را پیدا کرده و به آن ها ضربه بزنید . شما می توانید برنده بهترین جایزه ها شوید ! اگر بتوانید ۴ قطعه یکسان را از بین ببرید ، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رقابت با دوستان به صورت آنلاین اشاره داشت .

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

سعید سنگچولی بازدید : 74 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 Fruit Ninja یکی از بازی های محبوب در دنیای سیستم عامل های موبایل و به ویژه اندروید می باشد . در این گیم جذاب می بایست در نقش........

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

سعید سنگچولی بازدید : 196 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 

بدون شک همه شما کاربران اندروید با نام Fruit Ninja آشنا هستند . در این پست ، قصد معرفی نسخه جدید این بازی را به شما داریم . وظیفه شما در این بازی این است که به گربه چکمه پوش کمک کنید تا لوبیای سحرآمزی خود را پیدا کند . شما باید میوه های پر زرق و برق را به صورت افسانه ای نصف کنید . سفر بسیار خوبی را با این گربه آغاز کنید ! در هنگام راه ، با چالش های متنوعی رو به رو خواهید شد که باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و آن ها را پشت سر بگذارید .

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

سعید سنگچولی بازدید : 80 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Dr.Web Anti-virus Life license ابزاری است بسیار کاربردی که می تواند نقش محافظت از دستگاه اندروید شما را در برابر ویروس ها ، اسپم ها و سایت های خطرناک بر عهده بگیرد . افزون بر این امکان بهره گیری از فیلترهای هوشمند پیامکی و تماس های صوتی موجود در این اپلیکیشن شما را قادر خواهد ساخت تا از دست مزاحمین تان در امان بمانید . این نرم افزار هیچ گونه تغییری بر روی سطح عملکرد سیستم عامل شما نخواهد گذاشت و با باتری دستگاه تان نیز بسیار دوست خواهد بود .

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

سعید سنگچولی بازدید : 135 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

پس از ارائه بازی Sine Mora  برای کنسول های  PC, XBLA, PS3  ، سپس نسخه اندروید آن نیز منتشر گردید . گیم پلی این بازی کاملا نوآورانه بوده و شما از بازی کردن لذت خواهید برد . با به کار بردن بیش از ۵۰ نوع سلاح دشمنان خود را از بین ببرید . تمامی این این ماجراها در فضا اتفاق می افتد . اگر مایل باشید می توانید این بازی را به صورت آنلاین و با دوستان خود انجام دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به گرافیک خیره کننده آن اشاره داشت

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

سعید سنگچولی بازدید : 112 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 بازی Mirrors of Albion  جدیدترین بازی یافتن اشیا پنهان و پی بردن به رمز و راز های متعدد  برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . این بازی بسیار شبیه به بازی های آلیس در سرزمین عجایب و شرلوک هلمز  است . شما در دوران ملکه ویکتوریا انگلستان که آکنده از فتنه ، جرم و جنایت است سپری می کنید . با حل پازل های چالش انگیز و منحصر به فرد باید جلوی این جرم و جنایت را بگیرید . اگر می خواهید که یک ماجراجوی خوب باشید ، این بازی را از دست ندهید .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

سعید سنگچولی بازدید : 121 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 در سال ۲۱۰۰ میلادی ، در یک سیاره ای یک ملت واحد و یکپارچه به نام فدراسیون زمین تاسیس شد . با این حال مردم همگی با هم به وحدت رسیدند . اما اقلیت های مذهبی متعددی که به شدت مخالف با مذهب امپریالیسم بودند ، اصرار بر جدایی این اتحاد داشتند . این ها همگی در بازی Metal Wars 3 وجود دارد . نیروهای EF  به طرز وحشیانه ای شکست خوردند و درگیری داخلی شدیدی  در میان آن ها به وجود آمد . شما باید در این بازی با استفاده از ۴۰ سلاح متنوع ، مراحل را پشت سر گذاشته و دشمنان خود را از بین ببرید .

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

سعید سنگچولی بازدید : 129 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 در بازی Shards of Time  باید به غرب وحشی سفر کرده و پازل های متعددی را حل کنید . در این سفر شما با چالش های متنوع و باور نکردنی روبه رو خواهید شد . در ابتدا باید طلسم مورد نظر خود را جمع آوری کرده و سپس با استفاده از آن به مبارزه پرداخته و به هرج و مرج پایان دهید . از اسرارهای  موجود در شهر باخبر شده و آن ها را افشا کنید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله هیجانی بوده و شما می توانید ۱۶ شخصیت منحصر به فرد را انتخاب نمایید .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 1,632
  • بازدید کلی : 41,171